Jump to content

Magyar fejlesztők forradalmasítanák a mobilos reklámpiacot

2016. 09. 26. 08:41

A napokban tartották a technológiai világ startupjainak egyik legfontosabb rendezvényét, a TechCrunchot. A San Franciscó-i rendezvényre négy magyar csapatot kísért el az Origo, de a helyszínen találkozott más magyar kiállítóval is: az Atmosplay önerőből jutott el a tengerentúlra, ahol egy olyan technológiát mutattak be, amellyel forradalmasítanák a mobiljátékok reklámpiacát. A rendezvény Startup Battlefield elnevezésű versenyének fődíját ismét egy e-sportos fejlesztés húzta be.

A világon szinte bárhol magyarokba lehet botlani, így van ez egy technológiai kiállításon is: az Atmosplay fejlesztőivel a TechCrunch média pavilonjánál futottunk össze. A magyar startup játékfejlesztőknek készít olyan reklámokat, amelyek sokkal interaktívabbak, mint a ma elérhető reklámok.Ez egy játszható demo technológia”– összegezte az Origónak Turi Bálint, a cég alapítója és vezetője.

Fejlesztésük lényege, hogy amikor a felhasználó egy reklámmal találkozik a mobilján, akkornem csak egy képet vagy videót lát, hanem ki is próbálhatja azt,vagyis például lejátszhatja az első pályát. Turi Bálint szerint így sokkal mélyebb élményt tudnak adni az egyszerű reklámokkal szemben, ezért jóval nagyobb az esélye annak, hogy a hirdetett játékot letöltik majd a felhasználók. „Az így letöltött játékot a felhasználó nagyobb valószínűséggel fogja megnyitni, és azon pénzt költeni!” – tette hozzá a startup alapítója.

„A mobil játékvilág epicentruma San Franciscóban van, itt, ha végigsétálunk egy utcán, legalább kétszer annyi játékfejlesztővel futhatunk össze, mint otthon egész Magyarországon” – mondta az Origónak Turi Bálint. A kaliforniai túrával az a céljuk, hogy minél több játékfejlesztővel felvegyék a kapcsolatot, valamint megmutassák magukat a TechCrunchon, ugyanis itt ezernyi potenciális ügyfelet érhetnek el.

Másfél éve fejlesztik a technológiát, és ugyan néhány apróbb módosítás még hátravan, de nagyjából elkészültek vele, jelenleg pedig a piacra lépésen dolgoznak. Nem kisebb célt tűztek ki maguk elé, mint hogy az összes mobilreklámot lecseréljék a statikus videókról a játszható demókra.

(Forrás: index.hu)